fredag 5. august 2011

Striper og prikker

Kortet til morgendagens 50 års dag ble ferdig på rekord fart. Jeg har brukt et 
gammel ark med striper fra BoBunny som jeg har hatt liggende siden jeg begynte
med scrapbooking for et par år siden. 
Arket med prikker er fra Nille mener jeg, den fant jeg i resteark bunken... 
Prøver å få unna litt gamle ark som jeg ikke har fått brukt opp. 
Må rydde plass til noe nytt :) Har også brukt et en side fra en gammel 
bok som er svertet med distress og fått søm. Jeg ville ikke bruke 
så mye pynt på kortet så jeg brukte kun et muffinsform som er delt i to, 
noen stifter og tre røde knapper for å taopp det røde i bildet, 
som er hentet fra nett. Teskten er skrevet i word. 
Inni kortet er det laget en pengelomme.

Jeg melder dette kortet på Utfordringen hos sukkersött som
denne uken er "striper og prikker"


3 kommentarer:

Nancy sa...

Herlig kort i flotte farger, Rita:O) Lekkert design!
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

Camilla sa...

Dette var virkelig et tøft og flott herrekort ja! Tenker meg at Håkon på 50 år blir fornøyd ;)

Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Sukkersøtt!

Klem Camilla

Kjersti M sa...

Nydelig kort, Rita. Og passe pyntet til en kar. Gleder meg til kortlaging igjen når det nå går mot høst.