fredag 12. august 2011

Ny bretteteknikk

Har prøvd meg på en ny bretteteknikk som Anne`s paper fun 
viser på bloggen sin.Gikk fort å lage kortet når det kun skal brukes 
et mønster ark.
Jeg har brukt et av Pion Design sine nydelige mønsterark, 
elsker de duse, fine fargene de bruker
på arkene sine. Metall ramme og metall hjørne fra Nille,
blomster fra WOC og papirloftet, pyntenål fra papir-hobby, 
charm fra papirloftet som er festet med en liten sikkerthetsnål 
(genialt å få brukt opp disse små sikkerhetsnålene som merkelapper
på klær er festet med :) blonder fra lokal butikk og bildet er hentet fra nett.
Jeg melder kortet mitt på ukens utfordring hos
sukkersött - "Metall er tingen"
craft us crazy  - "Anything goes"







 Deilig med helg :) Vi skal kose oss med hjemmelaget pizza :)

3 kommentarer:

LivArtNow sa...

dette er jo bare kjempelekkert!! nydelige detaljer og den brettingen er jo bare super :)
mvh,
Linda

Ane sa...

Så nyydelig kort! Kjempe lekkert pyntet! Lekkert bruk av metallet! Takk for du deltar hos sukkersött!
Klem Ane:)

Plundis sa...

Kjempeflott konvoluttkort! Likte den brettingen, så den legger jeg på minnet :)
Lekkert pyntet!!

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Sukkersøtt... Lykke til!

Klem Plundis