torsdag 25. august 2011

Kort med Kenny K digi stamp

Jeg begynte på dette kortet her om dagen, men ble ikke 
ferdig, ble plutselig bråstopp på kreativiteten, 
bruker som oftest det når jeg lager kort på kveldstid.
 
Kort o Manias utfordring #45 - Mann - Gutt. 
Jeg har laget et kort til en gutt med digi stamp fra Kenny K 
som er fargelagt med promarkers og festet med 3D puter, 
ensfarget ark fra dreamstreetpaper og resterak fra Bobunny
(tror jeg), stempel fra kreativhobby, bildet bak er en 
merkelapp fra et klesplagg ellers pyntet med swirl 
fra Magnolia dies, stifter og knapper.





Har fått bestilling på babykort til en jente, så jeg får hive meg rundt 
og begynne på den. Det blir nok flere julekort etterhvert også :) 

3 kommentarer:

Marita sa...

Det var et stilig kort♥. Et kult motiv som du har fargelagt kjempefint☺.

Klem Marita♫♫

Sylvia sa...

Så kanlltøfft:-)) Stilige "mannefarger"

Linda S. L sa...

wow wow wow!
du detta va utrolig tøfft kort! digget oppsettet og fargekombinasjonen her!! :D :D
takk for at du deltok på vår utfordring nr 45!
klem fra Linda S. L
-kort o mania-