mandag 22. august 2011

Årets første

Har laget årets første julekort :) Så fornøyd med meg selv da planen 
i fjor var at jeg skulle begynnetidlig med årets jule kort... 
Men vi er nå i slutten av august og her er mitt første :)
Det ble jo selvfølgelig i vintage stil :) Jeg har brukt møster ark fra 
Poppydesign- Julenatt og Ladybug and friends, stempel fra Inkido,
blomster fra papirloftet og papir-hobby, swirl fra magnolia dies, 
halv perler fra panduro, snøkrystaller er diecuts kjøpt på ebay 
og bildet er fra nett.
 
Melder mitt kort på utfordringene:
sukkersött - Monokromatisk
sketchy colors  - Blåtoner








3 kommentarer:

Anonym sa...

kjempe flott julekort,farger,bilde,farger.Ha en fin uke:)

Angella sa...

Vakkert julekort du har laget... blå julekort er min favoritt også:)
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt og lykke til:)
klem fra Angella

Yvonne sa...

Guri, dette var lekkert altså! Nydelig. Nesten så jeg fikk lyst til å lage julekort selv... Men bare nesten, for i motsetning til alle dere som er så flinke å starte tidlig, setter jeg i gang i desember...
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne