torsdag 12. januar 2012

Tryllekort/Magic card - Dåp

Til helgen døpes vårt tante/onkel barn Minea.
Har prøvd med på et ny type kort som jeg
har sett Marianne har laget mange ganger.
Tutorialen finner du HER.
Jeg har brukt mønsterark fra Inkido og papirdesign,
det fine bildet har jeg funnet på nett og er i grå/hvit,
har fargelagt båndet på lua med promarker, perleswirl
fra Prima, blomster fra WOC og storyteller,
seambinding, charm fra ebay, stempel tekst fra 
Kort&Godt, knapper og glitterlim. 
Innikortet er stempeltekst fra Papirdesign
og swirler fra Magnoli dies.

Melder kortet mitt på utfordringn hos:
scrap´a´long utfordringsblogg  #12- Anything goes







Nå skal jeg pynte sjokoladekaken jeg har 
bakt for å ha med på jobb i morgen.
Fredags kos, det er kos det :)
 

4 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

flott kort,herligt bilde som ble så bra med den rosa fargen på,fint pynta:)

Marita sa...

Et nydelig kort♥, med nydelige farger♥. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på et slikt kort, men synes det ser så vanskelig ut:). Får se om jeg kaster meg ut i det en gang.

Klem Marita

Nina sa...

Nydelige kort i duse og deilige farger!
Takk for at du er med på blogg candyen min - lykke til
:-) Nina

Stine sa...

Nydelig tryllekort du har laget, og så lekre farger du har brukt her!

Tusen takk for herlig bidrag til oss hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)