onsdag 18. januar 2012

"Swing time"- Lili of the Valley

For par dager siden fikk jeg Tim Holtz diesen
jeg kjøpte på ebay -"on the fence".
Mønsterark fra Bobunny, stempel fra Lili of the
Valley fargelagt med promarkers. Blomster fra WOC 
og storyteller, stempel tekst fra North star stamps
seambinding, noen gamle knapper som jeg ikke aner 
hvor kommer fra, jeg bruker å finne gamle knapper i 
skuffer og skap når jeg rydder, sommerfugler fra MS punch, 
glitterlim, halvperler og søm på panelene, bildet 
og på "postcard" som er fra Pion utklippark.
Melder kortet mitt på utfordringene hos:

anonyme scrappere #37- skisse
scrapperiket #43- Søm
papirdokkene #19- Noe gammel og noe nytt
Gammelt: knappene 
Nytt: dies fra Tim Holtz
i love promarkers  #100 - Anything goes






7 kommentarer:

Gro sa...

Så nydelig kort. Kjempeflott motiv, og så koselig med gjerdet foran.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)

Tine sa...

Hi Rita. This is so adorable! Love the vintagey-feel and your embellishments & papers are gorgeous. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers & good luck.
Tine :)

Linda sa...

Hvilket stemningsfult kort! Nydelig motiv og så flott pyntet! Herlig :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Anne sa...

Gosh....dette kortet tok meg! så nydelig alt er:) Herlig trykk og nydelige farger, og pynten din gjør kortet så..."levende"

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne;)

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig nyyyydelig men flotte detaljer .)
Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni fra Scrapperiket :)

Unknown sa...

This is gorgeous, love the image and pretty colours.... very elegant. Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week. xx

Kristine sa...

Flott kort :)
Og herlig bruk av søm!
Mange flotte detaljer!

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår! :)
Ha en fin dag!

Kristine
Scrapperiket