tirsdag 31. januar 2012

Gratulerer på dåpsdagen- søm på søm

Nok et dåpskort, denne gangen med mønsterark
fra fab scraps. Alle paneler er sydd med
maskin, søm gjør seg så fint på kort,
så det blir ofte brukt som en detalj.
Bildet har jeg funnet på nettet, blomster
fra WOC, papirloftet og fra blogg candyen
jeg vant, seam bining, charms, blonder
og halvperlehjertet. Teskten utenpå
kortet er fra Kreativ Hobby. Inni
kortet har jeg dekoreret tilnærmet
likt utsiden og stempeltekst
fra papirdesign.
Melder denne på utfodringen hos:
scrappehuset - SØM





5 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

For et nydelig og stemningsfullt kort!! Og så lekkert med søm på alle panelene, selv det lille stempelet ditt!
Takk for at du er med på utfordringen min :)

Synnøve Dyhring sa...

nydeligt,og søt ble dette,jeg liker det:)

Bente sa...

Så lekkert dåpskortet ditt ble:) SÅ sart. Jeg synes også det er flott med søm på alle panelene. Nydelig pyntet inni og bak på kortet også.

*marion* sa...

Nydelig og sart kort , utrolig god gjennomføring på hele kortet.
Tusen takk for at du er med

Vibeke sa...

Så lekkert!! Og så nydelig pyntet!!:)