fredag 5. april 2013

DT - Kreativ Glede - LO "oldemors hus"

Hei og god fredag :)

Har prøvd meg på noen jeg ikke kan, nemlig
en layout. Fy søren så vanskelig det er....
Men etter MYE om og men, så ble dette resultatet.
Greit å utfordre seg selv litt av og til :)
Min oldemor fylte 100 år i mars.
Hva gir man til en som fyller 100 år?
Plutselig kommer jeg på at jeg tok bilder av 
oldemors hus en vakker høst dag i 2011, 
så da ville jeg lage en LO av disse bildene.
Hun har ikke vært hjemme i huset sitt 
på mange år så kanskje dette bringer frem
noen minner hos henne. 
Her har jeg brukt Pions nydelige mønsterark
i grønn/beige toner. 

Varer fra KREATIV GLEDE:

Swirl fra Cherry Lynn, doilie, perlepynt
og pyntebær fra Kort&Godt.


Metallramme fra Kort Hobby først malt med
Dabber så crackle paint - picked fence -
Bokstaver fra Pion utklippsark malt med crackle accents.




Snurre blomst, pyntebær og perlepynt fra Kort&Godt.
De andre blomstene og halv perler  fra WOC. Swirl fra
Cherry Lynn, sommefugl fra Pion utklippsark.
Nøkkelen har jeg vunnet i en utfordring, tror
den er fra Prima.



Bak bildene er det satt små doilier fra Kreativ Glede.



De store bokstavene er fra Sizzix alfabet dies 
- Love letters - stanset ut på kraft kartong 
og de små er fra Pion utklippsark. 
Litt Dabber og cackle paint.
Kaffeflekk stempel fra Kreativ Hobby.

Jeg melder denne inn på utfordringene hos:

moving along with the times #Lets get krafty
papirdokkene #46 - Alt er lov
nordsalten-hobbyklubb #71 - Bruk utstansere (punch/Dies)



12 kommentarer:

Karen Elise sa...

Så nydelig og stemningsfull LO! Virkelig lekker!
Klem :)

Synnøve Dyhring sa...

Du har laga en LEKKER LO,flott med flere bilder og pynten er kKJEMPEFIN.Ha en fin helg, klem Synnøve

Sissel sa...

Denne blir hun nok veldig glad for, bringer sikkert fram mange fine minner.
Klem Sissel

Jorill sa...

En flott LO og gaveide!
Har aldri prøvd meg på dette eg heller, men kanskje en gang :)

God helg!
Klem Jorill

Unni A sa...

Fantastisk flott LO! Selvsagt fikser du å lage en LO like godt som kort, du er så flink! Utrolig god ide å scrappe bilder av huset til oldemoren din! Sikker på at dette vil gi henne mange gode minner :)
God helg!
klem Unni

Bente Årstad sa...

Kjempefin LO og denne tenker jeg oldemor blir glad for:)
Ha en fine helg, klem bente:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Så fin LO,denne er en superflott gave som blir satt pris på.
Du har pyntet den nydelig ,syns du har fått dette veldig godt til jeg.

Klem,Kjersti

Kjersti sa...

For en nydelig LO Rita! Duse og skjønne farger og så lekkert du har pyntet!
God helg - det som er igjen!
Klem fra Kjersti:)

Unknown sa...

Flott LO!
! Takk for at du deler det med oss på Kreative Verden utfordringsblogg,

Brita sa...

Fantastisk flott LO! Papirene og fargene fremhever virkelig bildet. Lekker pynting.
Takk for at du scrapper med NSHK.
Brita

Mari sa...

Utrolig nydelig LO! Takk for at du scrapper med NSHK!

Klem, Mari

Gro sa...

Nydelig LO.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene
Klem :o)