søndag 21. april 2013

DT - Kreativ Glede - 30 år bryllups dag

Hei :)

I dag vil jeg vise frem et kort jeg har laget
 til mine svigerforeldre som har 30 års 
bryllupsdag i mai :)
Jeg fikk nye varer fra Live and Love crafts
denne uken, så her har jeg fått brukt
det nye embossing pulveret, jeg tok kanskje
litt av med dette, men herremin så fint
dette pulvret er og jeg kommer nok til å
bestille flere av disse :) De kommer i flere 
forskjellige farger. Klikk HER for å se.
Igjen har jeg bruktmønsterark fra 
Maja design - Vintage Summer -



Metall ramme fra Kort Hobby embosset med mitt
nye embossing pulver. 


Liten dolile og motivet er fra Kreativ Glede
 og tyll fra Maya Road.


Tagen fra Magnolia også embosset, tekst fra Dymo


Motiv fra Kreativ Glede. Litt embossing på kanten.



Nye pyntebær fra Live and Love Crafts, snurreblomst
fra Kort&Godt, roser, seambinding og perler fra WOC.


Metall hjørne fra WOC som er embosset. 
Søm på alle panelene og rundt motivet.


Punch fra Martha Stewart fås kjøpt hos Kreativ Glede
og bård fra Maja Design.


Blonde fra Live and Love Crafts, osteklut bak motivet.



Kanten på skrivefeltet er også embosset litt.


Hjerte fra Nellie Snellen dies som er embosset litt, tekst 
stempel fra Vilda Stamps og punch fra Martha Stewart.
Stemplet og punchen fås kjøpt hos Kreativ Glede.

Melder denne inn på utfordringene hos:

totally gorjuss #180 - Embossing
scrapomaniano #3 - Blomster
vintage udfordring #58 - Brug vintagebilde
Card and scrap #53 - Brug dies
anything goes challenge #90 - Heavy metal
all sorts challenge #203 - A passion for flowers

Ha en flott søndag :) Her skinner sola!
Det går mot vår! Herlig!

Klem Rita





22 kommentarer:

Kjersti sa...

For et nydelig kort Rita, fullt av de lekreste detaljer! Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

Jytte sa...

Wauw!! Så smukt et kort!! Så mange, smukke detaljer!

Klem Jytte :)

morkaren sa...

Jeg tror du elsker dine svigerforældre højt, så smukt et kort du har lavet til deres bryllupsdag. knus morkaren.

Torill sa...

Et utrolig lekkert 30 års bryllupskort ! Så mange flotte detaljer du har fått med.Syns det er så fint med hvit embossing. :)

Torill

Wendy L sa...

Gorgeous card for our challenge at Allsorts this week, thanks for joining us. xxx

brenda sa...

Your card is lovely Rita and absolutely perfect for this weeks theme.

Thanks so much for joining in my 'Passion for Flowers' theme at Allsorts challenge this week.

B x

Unni A sa...

Av og til skulle jeg ønske at jeg ikke lagde kort selv.... For da kunne jeg ha kontaktet deg og bestilt! Men jeg vet ikke om jeg hadde klart å gi dem fra meg!
klem Unni

Heidi sa...

Et aldeles nydelig kort!
Lekkert pyntet:)
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
Klem, Heidi:)

Sissel sa...

Guri Malla så lekkert.....likte veldig godt perlekjedet som ligger mellom blomsterpynten og alt det andre også. Du er så utrolig dyktig.
Klem Sissel

Tuppenshobbyblogg sa...

Å hærlighet...såååå lekkert !!
Så nydelig pyntet og den embossingen du har gjort var bare helt knall. Digget det :)

Klem,Kjersti

Anonym sa...

Kjempefint kort!
Takk for at du deler det med oss på Kreative Verden utfordringsblogg:)

Bente Årstad sa...

Så utrolig vakkert kort, flott med den hvite embrossingen,
klem bente:)

Cathrine sa...

Å kjære vene, Rita! For et flott kort! Elsker stilen din, jeg falt pladask!
Nydelig med embossing, og kan jeg spørre, hvilken dymo har du?? :)
Her legger jeg meg til som følger å full pakke! ;)

Karin Dahl sa...

Et kjempenydelig kort, med mange fine detaljer:)
Ønsker deg en fin mandag:)
Clemzy Karin D

Grethe sa...

Så nydelig!! Sart og lekkert! En fantastisk gave!!

Jorill sa...

Dette var rett og slett bare VAKKERT!! Lekre farger og nydelig pynting :)Gjorde seg med den kvite embossingen.

Fin mandag til deg!
Klem, Jorill

Filharmonica sa...

Alldeles nydelig!! Kjempelekkert pyntet vintagekort :-) Takk for at du deltar i Vintageutfordringen! DT Heidi

Gunn`s Kort sa...

Så nydelig og så mange herlige detaljer!
Klem fra Gunn

Netti sa...

Hvor er det virkelig smukt lavet! Tusind tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)
Hilsen
Anette

Kristin sa...

Kjempenydelig kort du har laget!! 30 års bryllupsdag er verdt å feire;)
Tusen takk for at du er med og deltar på utfordringen hos Scrapomania:)
Kristin
DT-medlem hos Scrapomania

Anke sa...

Beautiful card. Thanks for joining us at Totally Gorjuss
hugs Anke

mettepip sa...

Sååå vakkert bryllupskort! Liker veldig godt hvordan du har brukt embossingen.
Takk for at du deltar hos oss i Vintage Udfordring, og lykke til!

klem fra
Mette
DT