torsdag 31. januar 2013

Anomyme Timeglass Del 1

Jeg har meldt meg på denne runden av 
Anonyme Timeglass også :) 

Oppgaven denne gangen er hovedtema:

"Glitter og Maling, og minst 10 Diamanter/Perler"

Oppgave Del 1 er som følgende:

"Fri Oppgave"

Jeg har laget en bølgepapp tag med min
nye Tilda som kom i pakken fra Bikuben
tidligere denne uken :) Hun er selvfølgelig 
fargelagt med ProMarkers. Jeg begynner å få
til å fargelegge mørkt hår :) Øvelse gjør
mester :) Har brukt fine mønsterark fra Pion.

For å følge oppgaven har jeg brukt:
"dabber" på bølgepappen, på
hjertetaggen fra Magnolia, på metallhjørnet 
og litt rundt motivet. Glitterlim på blomsten
på motivet og 10 halvperler her og der.



Stempel tekst fra Kort&Godt. Rammer fra
Nellie Snellen dies.





Blomster, stamens, halvperler og 
blonde fra WOC. Snurreblomst fra Kort&Godt



Swirler fra Magnolia dies.


Metallhjørne fra WOC. Søm rundt motivet.


Gleder meg til å se hva neste oppgave er :)

10 kommentarer:

Åse-May sa...

Fantastiskt stiligt......:)

Heidi sa...

Nydelig!
Lekkert pyntet:)
Klem, Heidi:)

Sivic sa...

Nydelig tag og flott fargelagt !!
Gleder meg også til å se neste oppgave, spennende.
Jeg er ferdig med mitt prosjekt, et dåpskort, det ligger fremdeles til tørk, så det legges ut i morgen :)
Klem

Gunn`s Kort sa...

WOW, denne var utrolig lekker!!
Klem fra Gunn

Tuppenshobbyblogg sa...

Fantastisk nydelig tag med lekker pynt og detaljer.
Fabelaktig flott fargelegging og håret skinner jo :)
Så må jeg at det er sååå gøy å se navnet ditt på toppen i de ulike utfordringene :)

Klem , Kjersti

Linda sa...

nyyydelig tag!!herlig stempel som er flott fargelagt:)
klem,Linda

Ida / Little sa...

Super nyyydelig tag!!! :) Liker alle detaljene dine :)

Pia sa...

super smuk tag og så flot farvelagt motiv. Tak for at du deltager i AS timegla
Pia

Lin Monika sa...

Nydelig. Flotte detaljer som alltid. Håret ble kjempefint. Jeg øver og øver jeg og, kjøpte flere tusjer, det hjelper også. God helg!
Klem, Lin Monika

MonaV sa...

Fantastisk vakkert!!
Tusen takk for bidrag og for at du er med på anonyme timeglass:):)