torsdag 24. mai 2012

Ønsker...

Jeg ønsker meg nye møbler til hobbyrommet,
nå som vi har fått solgt unna litt saker, så
hadde jeg plutselig så god plass der inne :)
Mange av dere har hobbyrom, som bare er
å drømme om... Jeg ønsker et rom som
er veldig praktisk, med masse oppbevarings
plass til ark, småtteri, symaskin ol.
IKEA har jo mye av det jeg ønsker,
men så var det jo det med at IKEA er
70 mil unna... Men nå er jo sommerferien
ikke langt unna, så kanskje jeg klarer
å få mannen min med meg dit :)
Inntil da, så drømmer jeg videre :)




Pult og hylle, hylla kunne jeg tenkt meg
å ha liggende og montere på hjul for et litt
tøffere uttrykk.


Skoskap til oppbevaring av ark og kartong.
Ser det er noen som har brukt dem til det,
og de er jo smale, så tar ikke så mye plass.



Eller henge slike arkiv hyller på veggen til arkene...
Og selvfølgelig en plaststol som matcher
de hvite møblene :)


Lack vegghylle over pulten med denne flotte klammespoten
 *me like* :)

Alt er fra IKEA :)


Ingen kommentarer: