tirsdag 22. mai 2012

Et twisted easel card i vintage stil

Har prøvd meg på et twisted easel card
(tutorialen finner du HER)
har sett denne mange steder i blogglandia,
men har ikke prøvd meg før i dag :)
Mønsterark fra Gltz, spellbindersrammer,
blomster og seambinding fra WOC,
perlestrå og stempel tekst fra K&G,
paperdoilie,osteklut, sommerfugler fra Pion
 utklippsark og kantene er svertet
med distress walnut stain.

melder kortet mitt inn på utfordringene hos: 

scrapperiket #51 - fugler/sommerfugler
Card and scrap #32 - Vintage
scrappekammeret #54 - Bretteteknikk











7 kommentarer:

Dorthe sa...

Dit kort er fantastisk smukt! Og sikken et sødt tekststempel - den slags kan man aldrig finde i Danmark synes jeg.

Lin Monika sa...

Så nydelig kort, Rita. Kjempe fint med de blå blomstrene mot det beige/brune. Denne type kort har jeg også sett på lenge. Etter å ha sett ditt må jeg bare lage et snart.
Klem

nedergaard ( Lissy ) sa...

Wawww for et super smukt kort... så fint en cluster du har lavet med blomster og sommerfugle

Tusinde tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort!
Lekkert pyntet:)
Klem, Heidi:)

Synnøve Dyhring sa...

så nydeligt kort i herlige farger og kjempefine blomster.
klem Synnøve

Sannekreativ sa...

Meget meget smukt kort. tak at du deltager i udfordringen hos card and scrap
Sanne

Filharmonica sa...

Kjempelekkert kort :-)) Tusen takk for at du deltar i Scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi