fredag 16. desember 2011

Årets siste

Jeg har laget årets siste julekort.
Litt vemodig på en måte, for det 
så kos å lage julekort...
jeg laget en stor tag denne gangen med
mønsterark fra papirdesign og maja design.
Rammen er fra Nille som er malt med Ditress
crackle paint -picket fence-, svertet kantene
med Ditress stempel- Vintage photo-, bildet 
fra nettet malt med crackle accent, blomst og seam
binding fra WOC, perle pynt fra Kort&Godt, 
god jul tag fra Pion utklippsark, gull pynt 
fra et smykke, swirl fra Magnolia og glitterlim.

Melder meg på utfordringene hos
nordsalten-hobbyklubb #44 - Julekveld
scrappekammeret #43 - RØD





Nå skal jeg se resten av Idol finalen :)
Spennende å se hvem som vinner, de er jo såååå
flinke begge to. I morgen er det 50 års dag :)
Og søndag har jeg bursdag :) Så i morgen skal jeg
bake verdens beste gulrot kake :) Nammm...

5 kommentarer:

Linda sa...

Utrolig lekkert! Koselig motiv og stilig med rammen :)

Takk for et flott bidrag til Scrappekammeret

Lene sa...

Kjempelekkert kort. Rammen er flott. Tusen takk for at deltar hos Nordsalten Hobbyklubb:) Klem, Lene

WencheP sa...

Det ble kjempeflott. Lekker ramme og lekker pynt. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Mari sa...

Nydelig, utrolig lekkert, jeg liker den herlige vintage stilen.

Tusen tak for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb!
Klem, Mari

Anette sa...

Et lekkert julekort med flotte detaljer!
Tusen takk for ditt bidrag til vår røde utfordring på Scrappekammeret!
I dag har vi lagt ut en ny utfordring - håper du blir med på denne også!
God jul!!
--klem--