mandag 21. februar 2011

Herre kort

Til min manns bursdag i fjor laget jeg dette kortet, brukte kun sort og hvit kartong. Stemplet er fra kort&godt, som sagt så synes jeg det er en skikkelig utfordring å lage kort til menn....

Vi feriet 1 års bryllupsdag 9.mai i fjor. Da fikk han dette kortet, ble kanskje ikke så veldig mandig, men det var jo bryllupsdag så det fikk bare bli som det ble :)




Min svigerbror ble 17 år i juli i fjor. Kortet ble laget i full fart.. Å det ser man jo...

 


Kort til farsdagen i fjor

 


Slipskort til vinflaske, malen til denne laget jeg selv.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hi! Someone in my Myspace group shared this website with us so I
came to look it over. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will
be tweeting this to my followers! Terrific blog and great
design and style.
Also visit my site ; home cures for insomnia