torsdag 10. februar 2011

Fine ting...

som jeg selvfølgelig ønsker meg :) 
Prøver å finne lykt/lykter àla disse, men har ikke funnet den/de perfekte ennå, eller jeg har sett akkurat slik jeg vil ha, men da visste jeg ikke at jeg ønsket en sånn... Å nå er de selvfølgelig utsolgt... Så jakten fortsetter :) Men det er jo det som er litt spennende med interiør, jakten på den perfekte gjenstand :) Hva det enn måtte være man er på utkikk etter :) 
Jeg var en impuls kjøper uten side stykke tidligere, kjøpte alt som var fint, der å da... Men heldigvis er man blitt eldre å tenker ihvertfall over saken en gang før det kjøpes inn noe nytt  :)
Rundt bord, kunne tenkt meg en slik i stua... men hvor...? Blir vel bare med tanken :)



Hvor søt var ikke disse da :) Fuglehus fra sofies villa 

Fine wallstickers, også fra Sofies Villa  

 Nydelig bilderamme, denne kunne jeg tenkt meg å hatt på soveommet med bilder fra bryllupet vårt... Den er også fra Sofies Villa

Ingen kommentarer: