fredag 21. januar 2011

Julekort 2010

Vi er noen jenter/damer som bruker å treffes av å til for å scrappe litt sammen. Vi hadde en sammenkomst en helg i november. Målet da var å begynne med julekortene.
Her er noen av julekortene

Et staffeli kort. Det vinrøde arket er fra BoBunny. God jul arket husker jeg ikke. Stempel fra kort og Godt. Vintage bilde funnet på nett.

Arket er fra papir-hobby.no. Puncher er fra Marha Stewert som jeg fikk låne som Merethe (Ta en titt innom bloggen hennes) Stemplet er fra Kort og Godt. Julenisse bildet er funnet på nett. Nålen som er bak blomsten har jeg bestilt fra papir-hobby.


Liker veldig godt denne bretteteknikken, selv om det går et helt ark til et kort. Jenta er stempel fra Kort og Godt.
Ark fra Ladybug and Friends. Stmplet fra Kort og Godt, bildet funnet på nett, gammel blonde som jeg fikk av mamma etter hun hadde ryddet i sy sakene sine.

 Et hvit julekort, jeg hadde jo helt glemt Magnolia stemplene min, så da ble det et med denne søte jenta. Har stemplet henne og brukt vannpensel slik at jeg fikk laget litt skygger. Arket kommer fra papir-hobby. Snøfnuggene er ferdig utstanset og bestilt fra ebay. Fikk sikkert 50 stk i forskjellige størrelser for 30 kr :) Teksten er stempel fra kort og godt.

Ingen kommentarer: