onsdag 19. januar 2011

Bursdags kort

Diverse bursdags kort som jeg har laget.

Arket er fra BoBunny, vintage bildet har jeg funnet å nett. Har blitt veldig glad  å lage vintage kort.



Vintage bursdagskort til en venninne som ble 30 år i fjor. Arket er fra KaiserCraft. Vitage bildet har jeg funnet på nett. 


Nydelig ark fra G.C.D. 

Konvoluttkort laget på bestilling. Husker ikke hvor arket kommer fra, det var noe jeg har hatt liggende en stund. Bretteteknikk ligger bla. på Bodils scrappeverden


Nydelige lilla ark fra majadesgn. dette er også et kort jeg har laget på bestilling til min bestemors 70 års dag i fjor.


Arket er fra Ladybug and friend, det er egentlig et juleark, men siden hun som fikk kortet har bursdag 1.juledag passet det seg sånn. 

Her er en link med mange forskjellige bretteteknikker.


Ingen kommentarer: