lørdag 18. juli 2015

DT- Kreativ Glede

Hei og god lørdag :)

Vi har ferie, så jeg har en lav periode når det gjelder
blogging, men litt tid innimellom har jeg jo :)
Dette er laget til en kollega som sluttet før ferien.
Inspirasjon til kortet fant jeg på Pintrest, her finnes 
så utrolig mye fint, så sitter man litt fast så er det bare å
surfe rundt etter inspirasjon :)
Mønsterark fra Autenique.


Spellbinders ramme, den finner du HER i nettbutikken
til Kreativ glede. Blomster ramme er fra Memory box
som er embossed med Fran-táge.


Blomster fra WOC, Bille og Kort&Godt.
Bånd fra WOC og blader fra Magnolia.




Ha en fin sommer!

Klem Rita

1 kommentar:

Unni A sa...

Nå er det altfor lenge siden jeg har vært innom deg. Men fordelen med det er jo at jeg får se masse lekkert på en gang :) Dette kortet likte jeg virkelig godt! Så lekkert, både fargene, oppsettet og detaljene. Nyydelig!
klem Unni