torsdag 1. januar 2015

Topp 10 2014 - fargelagte motiv

Godt nytt år!
Årets første dag går mot slutten, vi hadde en flott feiring
i går. Jeg har også gått på ski i dag for første gang på 2 år…
Og det gikk jo fint, litt sånn bambi på isen de første rundene,
men det kom seg på slutten, så håper jo at jeg kommer
meg på ski flere ganger :) hehe

Så var det disse topp ti, jeg har laget tre
forskjellige topp ti først ut er fargelagte motiv.

Mitt blogg år 2014:

Jeg hadde mitt siste DT bidrag hos Vilda Stamps
i mars da valgte jeg å trekke meg som DT.
I mars fikk jeg også være GDT hos My Besties Norge,
etter dette fikk jeg bli fast DT medlem og leverte mitt
første DT bidrag i april.
I hele april fikk jeg også være med som GDT hos
I Love promarkers challenge blog.
1.juni hadde jeg mitt siste DT bidrag hos ProMarker Norge,
jeg valgte å slutte etter 2 år som DT.
I juni var jeg også GDT hos Kreativ Scrapping, temaet
var blomster og jeg laget min første toturial (!) med
maskering av stempler.
I august hadde jeg mitt første bidrag som DT for Storyteller.
I oktober hadde jeg 3 julekort på trykk i "Ett trykk" julespesial,
temaet jeg fikk var vintage i bruntoner, veldig stas å få
mine kort på trykk i år også :)
Jeg fortsatte som DT hos Scrappin´All Over og 
Kreativ Glede.
Stilen min har iløpet av året forandret seg, jeg liker 
nå fargelagte stempler fremfor ferdige motiv. Jeg
øver og øver med mine ProMarkers :)















Scrappelyst har en utfordring gående der man skal
vise dine topp 10 for 2014, så jeg melder denne på der

Klem Rita









4 kommentarer:

Hege sa...

Flott topp 10 liste med mange fine kort.
Tusen takk for at du deltar i topp 10 utfordringen hos Scrappelyst.

Hege.

Ann Kristin sa...

Flott topp 10 liste med mange fine kort med flotte fargelagte motiv! Takk for at du delte listen din hos Scrappelyst! :)

Katrine E. Bråten sa...

Utrolig flotte fargelagte motiver på nydelige kort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Katrine

Elin sa...

Hei Rita. Mange flotte kort og motiver her :) Holder en knapp på nr 4 som favoritt, digger motivet og fargekomboen. Takk for at du deler listen din med oss hos Scrappelyst.

Elin.