tirsdag 2. desember 2014

Bidrag Ett Trykk Julespesial - Kort 3

Her er det tredje kortet jeg hadde med i Ett trykk - Julespesial.
Det ble et posekort med Maja design papirer og brun Bazzil.
Har kost med på hobbyrommet i går, fikk laget to bursdags
kort, julekortene får det bære være med, jeg rekker det jeg
rekker :) Sånn er det når man begynner altfor sent...


Manila tag som jeg la i kaffevann også svertet med
diestress walnut stain og stempel fra Kort&Godt.
Tekst stempel fra Papirdesign. Små bjeller fra ebay.



Bak side med stempel fra Vilda Stamps.



Kant doily fra Tim Holtz dies.


Blomster og bånd fra WOC. Gammel blonde.


Motiv fra Ladybugs and friends, kalender stempel fra Inkido.


Melder denne inn på utfordringene hos:
fab´n´funky challenges #239 - Anything goes with diecuts
simon says stamp Anything goes
scribble and scrap crafts #32 - ANything goes
sentimental sundays #235 - Lots of layers
Card and scrap #87 - Jul eller nyttår
vintage udfordring #92 - Vintage jul
the sisters of craft November - ANything goes

Klem Rita

14 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Karin Dahl sa...

Flotte alle dine 3 bidrag:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

Synnøve Dyhring sa...

nydelig julekort ,helt herlig oppsett de er vakre alle de tre korta du har i et trykk , trikse med kaffi vann på taggen skal jeg prøve ut. klem Synnøve

Bente Årstad sa...

Kjempefine alle de tre kortene du hadde påtrykk,
klem bente:)

Sharon Smith sa...

Just beautiful Rita!!! Thanks for sharing it with us at Scribble and Scrap xxx

Alison sa...

Gorgeous card, Rita. Thank you for playing along at Fab'n Funky this week.
Alison DT

Filharmonica sa...

Nydelig julekort du har laget Rita! Dessverre kan vi ikke akseptere det som bidrag til Vintageutfordringen siden det tidligere har vært publisert i Ett Trykk sin Julehilsen. Det er kun mulig å levere nye bidrag som ikke tidligere har vært publisert noe sted til Vintageutfordringens utfordringer. Vi gleder oss imidlertid til å se ditt neste bidrag til Vintageutfordringen, du lager så mye lekker :-) Klem, Heidi

Caryn sa...

So sweet - love it.
Thanks for playing along at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Hugs,
Caryn x

Unni A sa...

WOW! Igjen og igjen wow wow wow! Jeg fatter ikke hvordan du klarer å lage så mye lekkert! Elsker å komme inn her i bloggen din og bare se og se og måpe og suge til meg ideer og inspirasjon.
På de årene jeg har laget kort har jeg aldri laget så lite til jul som i år. Jeg har laget noen julekort, men ikke på langtnær så mange som jeg burde. Håper tørka forsvinner til neste år :)
klem Unni

Teresa Kline sa...

hi Rita! stunning, i luv this! I am so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

sparkle & shine *~*

Unknown sa...

Wow.. Your card is awesome, love the colour..
Thanks for joining us at Sisters of Craft, and good luck.

Hugs,
Merlina

SirisKort sa...

Så herlig posekort! Nostalgisk og nydelig.

Takk for at du deltar på Card and Scrap sin jul/nyttårutfordring :)

Klem Siri DT

verybellemakes sa...

Beautiful vintage project! Thank you for joining the Sentimental Sundays Challenge, hope to see you again soon.

Victoria DT

Unknown sa...

Such a lovely Christmas card Rita, the image you have chosen is adorable as is the entire LO of your creation! Happy Holidays and thanks for sharing your card with us at Vintage Udfordring. Hugs, Ira x
Ira’s Crea Corner