torsdag 19. desember 2013

Scrappin´ All Over #19

Hei og velkommen til en ny utfordring hos

Siden vi ikke er helt ferdig med jul så 
utfordringen lyder som  følgende

JUL/NYTTÅR

Så dersom du er feridg med julekortene
og andre juleprosjekter så kan du lage noe
med nyttårs tema. Kanskje en vertinnegave :)

Jeg har laget et julekort med mønsterark 
og motiv fra Pion.



Rose fra WOC, snurre blomster fra 
Kort&Godt, tag fra Pion, stickers og
ring fasteners fra Tim Holtz.





Julekortet er til mine besteforeldre, så
jeg har satt på frimerker med initialenet
til besteforeldrene mine.
Kvist med blader fra Marianne design
dies. satt på litt snø.


Seambinding fra WOC og charm fra KortHobby.



Innside med tekst fra Kort&Godt.

Premien denne gangen er 2 vintage utklippsark
fra Pretty Design.



Melder denne inn på utfordringene hos:

kort hobby utfordring - Desember - Alt er lov så lenge det er jul
Card and scrap #66 - Jul - lag hva du vil
inky chicks #19 - Christmas
rubys rainbow #69 - It´s Christmas
crazy challenge #159 - snowy winter
crafty ribbons challenge #73 - Anything goes
totally gorjuss #214 - Special christmas
hobbygarasjen - desember - Alt er lov så lenge det har med jul å gjøre
card mania challenges #36 - Winter wonderland
deep ocean challengeblog #67 - Something old













14 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Nydelig kort og så masse fine detaljer.
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.

DT Jorunn Elin

Karin Dahl sa...

Delikat og nydelig kort:)
Likte godt den tagen med god jul teksten og det håndtaket:)
Ønsker deg en fin torsdag:)
Clemzy Karin D

Unknown sa...

Beautiful Christmas card,Rita!Thank you for joining us at Card Mania! Good luck! Iva xx

Heidi sa...

Nok et nydelig kort du har laget!
Vakkert pyntet:)
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
Klem, Heidi:)

JANINE QUINN MIDDLESBROUGH, UK sa...

Beautiful special Christmas card -perfect for our challenge this week. Thank you for sharing and joining in with the fun at Totally Gorjuss this week, and good luck in the challenge. Hugs Janine xx

Karin Lovise sa...

Så nydelig kort! Og så koselig at det er gjort personlig med initialer.
Takk for at du deltar i hobbygarasjen sin utfordring.
Klem og god jul
Hilsen Karin Lovise

Unni A sa...

Så vakkert, Rita! Jeg mangler ord når jeg skal beskrive hva jeg synes om kortene dine, jeg har altfor lite ordforråd, jeg må bare gjenta meg selv igjen og igjen. Lekkert, vakkert, nyydelig! Alle de vakre detaljene dine, så perfekt alt sammen!
Ser at jeg har gått glipp av ett par innlegg denne uka, det er ikke bra! Det er travle dager, jeg rekker dessverre ikke å kose meg med bloggbesøk hver dag. Men det er jo ikke for sent, jeg kan se på dem nå :) Godteposene dine var så herlige! Kjempekoselige! og tag'ene var lekre, nydelige begge to!
Tusen takk for det nydelige kortet! Jeg har nesten ikke klart å ta øynene fra det i hele kveld!
mange klemmer fra Unni

Bente Årstad sa...

Igjen et nydelig kort fra deg, flotte detaljer, klem bente:)

Valchen sa...

Really beautiful card! I love this vintage look of it, great soft colors! Thank for sharing this beautiful creation with us at Card Mania Challenge.
Hugs,
Valentina

Gitte sa...

Rigtig flot julekort.
Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
Gitte.

Franz♥ sa...

Hi Rita, what a fab creation, really lovely and romantic, wonderful b&w look!

I just added your link on our collection at Deep Ocean...I don't know why Inlinkz didn't work, but all is fixed now :)

Thanks for playing with us, a big hug, Franz.

Netti sa...

Hvor er det virkelig smukt lavet! Tusind tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

pia iris sa...

lekkert, og herlig med de avstemte fargene :o)
takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
god jul hilsen pia

Torill sa...

Nydelig julekort med mange flotte detaljer. Takk for at du deltok i Korthobby`s utfordringsblogg`s utfordring i desember som var , alt er lov så lenge det er jul.

DT-Torill