onsdag 21. november 2012

Time flies - Tag med Pion

Hei :)

Etter to dager i Alta føler jeg at jeg
ENDELIG begynner å komme sånn smått
i julemodus, butikkene er pyntet til jul, 
julevarer i alle butikkene, Kremmerhuset har 
fått inn SÅÅÅ mye fint, jeg fikk med meg noe,
 meeeeen klarte å glemme paljett puten jeg ønsket 
meg... :( Det positive er at jeg fikk handlet 
inn 12 julegaver, en bursdags gave, litt nytt 
til hjemmet blandt  annet brett og lys til advent :)
 Tror det kommer til å bli fint, så nå
 gleder jeg meg til 1.søndag i advent :)
Nå gjenstår det kun 7 julegaver :)
Og jeg er så glad for snart å være i mål
med årets gaver :) Så gjenstår det
bare innpakkingen, og det er K O S det!

Her er en tag jeg laget i helgen med
Pion mønsterark, pyntet med fuglebur fra
Memory box dies, fugl på kvist fra
Marianne design dies, blomster og 
seambinding fra WOC, tekst fra VILDA STAMPS 
Tyll fra Melissa Frances, sheer bånd fra
Europris og en hjerte charm .





Nå er det straks bursdag, men før det skal 
jeg forske litt på et annet prosjekt
 jeg har gående :)Går alt etter planen
kommer det et innlegg i morgen :)

Ha en flott kveld :)


1 kommentar:

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig tag, Rita.
Pyntet med så hærlig pynt og motivet er jo helt bedårandes :)

Klem,Kjersti