mandag 6. august 2012

Et glass til knapper

I dag har jeg laget noe til meg selv, jeg har
 sortert knappene mine i farger og oppbevarer
dem i Lerums syletøy glass, de er jo ikke så
 fine i seg selv så jeg har pyntet den ene 
litt, to til skal også pyntes. Jeg har 
brukt mønsterark fra Pion, sydd på 
med søm rundt kanten med maskin,
pyntet med blomster fra WOC og 
storyteller, dies fra Nellie
 Snellen og Memory boks.
Paperdoilie, knapper
 og tekst fra Pion.
 Og litt crackle 
paint.

Melder meg på utfordringene hos:

papir i hjertet - August - Søm og knapper
vintage udfordring #45 - Lav noget andet end kort
scrappehuset - August - Vintage




10 kommentarer:

Kjersti sa...

Så nydelig glass, det må da pynte opp på hobbyrommet:) Lekre farger du har brukt, og så flott den etiketten ble!
Ha ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)

Filharmonica sa...

Så lekkert! Kjempegod ide :-) Takk for at du deltar i Vintageutfordringen, og lykke til! DT Heidi

Torill sa...

Dette ble jo kjempelekkert!!
En skikkelig flott ide å gjøre!
Vi i ScrappeHuset vil så veldig gjerne at bidragene ikke kombineres med andre utfordringer. Kanskje ett av de andre glassene også kan være i vintage - og bare til oss?
lekkert!!!

Vibeke sa...

Nydelig:)

Eva Marie sa...

Utrolig nydelig ♥
Flott pyntet med masse herlige detaljer.
Takk for at du deltar hos Papir i Hjertet denne mnd
Klem :)

Lise Mariann sa...

Så lekkert. Og så fint at vanlige glass som kanskje ville gått i søpla ellers får nytt liv på denne måten.

Takk for at du deltar hos Papir i Hjertet. :-)

Ida / Little sa...

Kjempe flott! :)

Anne Gro sa...

Lekkert!! Lekkert!!!!! Disse gjør seg nok flott på scrapperommet. For en super ide;) Takk for at du deltar hos Papir i Hjertet!

Nelle sa...

Råläckert!

Tack för att du deltar hos Vintage Udfordring.
Kram /DT Nelle

mettepip sa...

Må være en fryd og ha knapper i et så lekkert glass!

Takk for at du deltar i Vintage Udfordring, og lykke til!

DT Mette