søndag 10. juni 2012

"Eiffel tower Paris"

God søndags kveld!
I dag har jeg og svigersøster hatt
"scrappe treff" hjemme hos meg *kos*
det ene kortet jeg klarte å lage på 3(!)
timer kommer det bilder av senere.
Etter at alt var på plass igjen på
hobbyrommet laget jeg et enkelt herrekort.
Mønsterark fra 7 gypsies,sort bazzil kartong,
 klokkevisere og motiv er fra Tim Holz,
 klokka er malt med sort crackle paint 
fra Distress. Enkelt og greit :)

Melder denne inn på utfodringene hos:

sentimental sundays #106- for a special guy




6 kommentarer:

Marita sa...

Hei.
Et stilig kort som er flott pyntet♥.
Gleder meg til å se det andre kortet du laget:)

Ønsker deg en fortsatt fin Søndags kveld.

Klem, Marita

Kjersti sa...

Så ulikt deg, men så utrolig stilig kort! Herlig mønstrark og et stilig motiv:)
Klem fra Kjersti:)

Ellinore sa...

Stilig herrekort.....Rita.....Klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Stilig !!!!

Anonym sa...

Brilliant card, love the colours. Thanks so much for joining us this week at Sentimental Sundays!

Anonym sa...

Kjempestilig kort, kule farger og layout :)
Takk for at du deltar hos Scrappeglede i Målselv :)
Klem Lilli