fredag 9. mars 2012

Damenes aften

I går arrangerte Bygger´n damenes aften, hvor
det også ble servert lokal tapas :)
Jotun og Alloc (laminat gulv) stilte opp og
viste litt teknikker og fortalte om sine
produkter. Jeg ble rimelig overbevist om at
Laminat gulv er tingen :)
Jotuns Supreme Eleganse farger falt i smak
hos meg. Gråharmoni kunne jeg tenkt meg i gangen.
I tillegg så var jeg så heldig å være en av
fem vinnere, jeg fikk med meg et gavekort
på Bygger´n til en verdi av 1000 kr :)
Jeg fikk råd hvordan jeg lettest kunne
fjerne miljøtapet, drømmer jo om SLETTE
vegger... Men det er jo litt jobb uansett,
så vi får se hva vi gjør :)
Men jeg har fått mannen med på at slette
vegger er finest :)



Concrete wide plank


Lys eik


Eik Smoked, denne var rå fin i virkeligheten


Jeg drømmer om grått gulv...

Da er det snart helg, ineg store planer,
forhåpentligvis scootertur en av dagene.
Vi har en plan om å rydde i ALLE skuffer og
skap, men vi får nå se om det blir noe av det :)
Hørtes ikke særlig gøy ut... :S
Her skinner sola! Nydelig vintervær :)

Ha en fin helg alle sammen, og igjen takk for
alle kommentarer på kortene mine :)

Klem Rita




Ingen kommentarer: