lørdag 1. oktober 2011

Bursdags kort

Da var det lørdag og helg :)
Har vært litt stopp på hobbyfronten, men fikk nå
laget et kort i dag. Ikke alltid man får brukt så mye
tid på hobbyrommet som man ønsker. Når man først 
setter seg ned så har man jo ikke lyst å stoppe :)
 På dette kortet har jeg  brukt mønster ark fra FabScraps
"Brulesque cocktail", ramme fra ebay malt med Crackle paint
"old paper" og svertet med svart Distress på kantene og på
rammen for å få frem crackle effekten bedre, bildet fra nett,
swirler fra Magnolia dies, sort fjær fra Hobby time, 
blomster fra WOC, pynte nåler fra Maja Road, halvperler
fra Prima, metall hjørner fra europris, silkebånd fra loka
møbelbutikk og tekst fra dymo maskin. Inni kortet har 
jeg brukt tekst stempler fra Kort&Godt og på baksiden er
tekststempel fra Papirdesign.

Melder kortet mitt på utfordringene hos:
sukkersött #139 - Dekorer alle sidene på kortet ditt



Inni kortet
Baksiden
Velkommen til mine nye følgere og tusen takk til dere som
legger igjen en kommentar! Det setter jeg stoooor pris på.
Ha en fin fin helg!


Klem Rita

2 kommentarer:

Kari sa...

Denne er virkelig lekker!Nydelig pyntet på alle sider!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til!

Klem,Kari :)

Grethe sa...

Et lekkert kort!! Likte bretteteknikken! Og virkelig lekkert pyntet!