lørdag 3. september 2011

Gledelig jul

Var nok så produktiv i går. Det ble laget fire kort. Her er kor nr 3. 
Jul igjen :)Har begynt å lage kort til bursdagene i oktober, så 
jula blir lagt litt på hylla. tror jeg da... :) Mønsterark fra
Nille og detmed teskt er fra Maja design,bildet er stempel 
fra Kort&Godt, blomster fra WOC, swirl fra papir-hobby,
bånd fra europris og tre hjerte fra lokal blomster butikk. 
Inni kortet er det tekst stempel fra Kort&Godt. 
Melder kortet på utfordringen hos
anonymescrappere - #27- Lag hva du vil, men kun til AS






Vi har vært en tur på kaffe i formiddag, kjøpt meg noen nye blomster
fra Storyteller og litt smykker :) Nå skal jeg shine huset litt :)

Ha en fin fin lørdag!

3 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så koselig julekort med herlig julestemning!
Fine stempler du har brukt og lekkert hjerte ♥
Takk for at du deltar hos AS denne gangen.
Ønsker deg en flott uke.
KLem Anne

Cathrine sa...

Så koselig blogg du ha, her var det mye lekkert å se på! Kommer garantert igjen!! ;)

Hege sa...

Jeg kom i julestemning jeg nå!! Flott julekort du har laget!

Takk for at du deltar hos AS!

:-)