fredag 20. mai 2011

Gullbryllup

Som sagt så har mine besteforeldre gullbryllup i dag. Jeg har jo selvfølgelig scrappet kort. Dette er laget på bestilling fra mamma. Jeg har fått låne albumet til besteforeldrene mine og scannet en del bilder. Dette bildet er fra bryllupsdagen deres for 50 år siden. Her har jeg brukt de nydelige arkene til Pion design, bildet har jeg redigert i fotoprogram og satt på crackle paint, blomstene er fra wild orchid crafts sparayet med glimmer mist, metall hjørner fra europris, stempel og perlepynt fra kort&godt, bånd fra Nille. Har også brukt mine to nye pubchere fra Martha Stewert (blad punch og doly lace punch) Inni kortet har jeg laget en lomme til pengegave.



1 kommentar:

edel sa...

Så flott kort, men så er det også et flott par. Har mange gode minner fra da man brukte å være hos de. Har hørt historie om at mamma sydde drakten til Ellen til bryllupet.