Hei kjære lesere :)
Et kjappt innlegg i flyttingen :) Vi har
overtatt huset og har flyttet over det meste, men
det gjenstår jo litt og vasking av leiligheten.
Et kjappt innlegg i flyttingen :) Vi har
overtatt huset og har flyttet over det meste, men
det gjenstår jo litt og vasking av leiligheten.
Et rosa kort laget til vårt tantebarn som fyller 2 år.
Når jeg så det motivet her hos Mo´s digital Pencil så
måtte jeg bare ha denne som motiv. Ligner nesten
litt på henne og så har de jo en katt også.
Det ble et criss cross kort denne gangen også.
Igjen har jeg brukt mønsterark fra Maja Design
- vintage spring -
Tag fra Magnolia, tekst fra Kort&Godt, Frantagé, twine
seambinding og blomst fra Nille.
Tekst fra Tim Holtz. Motivet er fargelagt med
ProMarkers. Litt frantagé på motivet.
Tea label dies fra Magnolia, stickers fra Tim
Holtz, twine og bånd fra WOC.
Snurregrener fra Kort&Godt
Sommerfugl dies fra Tim Holtz, stanset ut to ganger for
3D effekt. Halv perler fra WOC. Blonde dies fra
Magnolia festet på kanten.
Tag med skrivefelt. Dies fra Spellbinders.
Melder denne inn på utfordringene hos:
2 sisters challenge #155 - Anything goes
sentimental sundays #166 - Childs play
crazy challenge #151 - Anything goes
kreativ-scrapping #8 - Bursdag/Bingo
(søm, blomster, embossing)
hobbygarasjen #4 - Sommer
challenges 4 everybody #26 - Anything goes
ribbon girls August - Birthday
addicted-to-stamps-challenge #61 - Wonderful wings
totally gorjuss #195 - Anything goes with pearls
all sorts challenge #218 - Photo inspiration
(my card is sweet as candy)
Kort o Mania #90 - Bursdag
scrap a long #29 - bruk en tutorial + LINK
Card and scrap #59 - Alt er lov
card mania challenges #26 - Summer blooms
dream valley challenges #62 - Summer days
crafty ribbons challeng #56 - Anything goes with ribbon
Takk til alle dere som er innom bloggen min
og til dere som legger igjen en kommentar, det
setter jeg så utrolig stor pris på :)
Klem Rita
