mandag 14. mai 2012

Lerumsglass i ny drakt

Først må jeg bare få takke for alle fine 
kommentarer på det jeg lager :)
Også er det såååå hyggelig at det er 
så mange som vil være med på Blogg Candyen Min :)
Jeg har pyntet et Lerumssyltetøy glass,
denne skal fylles med noe godt og gis
bort i gave. Den flotte blonden kjøpte jeg
 fra WOC, men da den kom var den myyye bredere
 enn jeg hadde trodd, så jeg viste liksom ikke
helt hva denne kunne brukes til. Men den
var jo perfekt som dekor på glass :)
Synes den gjorde seg veldig bra på
dette glasset :)
På bakssiden av blonden har jeg
limt på mønsterark fra Pion.
Mønsterark fra Pion på kanten av
lokket også. Tag fra Pion utklippsark.
Stemplene er fra Kreativ Hobby.
Blomster og seambinding fra WOC.
På lokket har jeg limt på en pappplate
som er malt med crackle paint i fargen
Picked Fence. Sommerfugl charm fra ebay,
synes den er så fin :)

Melder mitt godis glass på utfordringene hos:

anonyme scrappere #45 - bruk blomster og blonder
scrappeglede i målselv Mai - Alt er lov
wild orchid challenge #50 - Anything goes




Nå skal vi straks farte avgårde i bursdag :)

Klem Rita

9 kommentarer:

edel sa...

Hei.
Det er så kreativ med papir,blonder, tomme bokser og glass. Må innom bloggen din ofte for å se det du har lagd.Ser ut som at du koser deg med dine kort, helt utrolig kor flotte de e.

Ha en fin uke.

Heidi sa...

Aldeles nydelig pyntet syltetøyglass!
Delikat og lekkert:)
Klem, Heidi:)

Lin Monika sa...

Kjempelekkert! Ekstra koselig å gi bort en gave i slik "innpakning". Klem, Lin Monika

Jorill sa...

Desse var litt meir fjonge enn slik vi finn dei i butikkhyllene :0) Dei var nydelige!!!!

Klem Jorill

Meretekj sa...

Nydelig dekorert glass med lekre detaljer.
Takk for at du deltar hos Scrappeglede i Målselv.
Merete

Lill Anita sa...

Nydelig pyntet glass med flott farger og flott satt sammen :)

Målselv Scrapping sa...

For en artig måte å bruke et glass på, masse flotte detaljer. Takk fora t du deltar på MålselvScrapping sin utfordringsblogg :)
DT AnnChristin

Jytte sa...

Wow, hvor er den flot!!

elsi sa...

Utrolig lekkert! Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥