torsdag 19. april 2012

Pion Design - Livet består av...

Da er jeg hjemme igjen etter 4 dagers kurs
i Hammerfest. Borte bra, men hjemme best :)
Siden mannen er på bedriftstafett på ski
så satt jeg meg ned og laget et kort med
mine nyinnkjøpte Pion ark :)
Her har jeg brukt mønsterakene i serien
"Sagan om våren - Rosa prick og Körsbärsblom"
Kantene er svertet med distress Vintage Photo
samme med stempel teksten fra Papirdesign og
 kaffe flekk stemplet fra Kreativ Hobby, dette
stemplet er ny favoritt hos meg, synes det
blir en fin detalj. Blomster fra WOC, 
osteklut og charm fra ebay. Ellers
pyntet med rhinestone, blonde, 
blader fra MS punch, søm og snowwriter.

Melder dette kortet på utfordringene hos:

(jeg valgte raden med: Rhinestone, lace, punch)
scrapperiket  #49 - Bingo
(jeg valgte raden med: Blomster, blonder, osteklut)
wild orchid challenge #47 - Spring is in the air 






8 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

Et alldeles nydelig kort! Herlige farger og nydelig pyntet!
Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
Klem Gunn

Marita sa...

Så nydelig kort i såååå delikate farger♥. Lekkert pyntet og den charmsen var jo bar så søt♥. Tusen takk for fine ord hos meg♥. Hjerterammen (spellbinders) har jeg kjøpt hos Bikuben:).

Ha en fin dag:)

Klem, Marita

Rita sa...

Takk for det :) Jeg kjøper charms på ebay. Koster så og si ingenting :) Får pakker på 80 stk til ca 35-40 kr eller mindre :) Skal bestille slike spellbinders neste gang jeg bestiller "godis" fra Bikuben :) Klem Rita

Synnøve sa...

Nydeligt kort,så fin tekst på aret,kjempefint pynta,kaffeflekk-stemple likte jeg veldigt godt.
Ha en fin helg,klem Synnøve

Tuppenshobbyblogg sa...

Rett og slett helt nydelig kort !

Klem Kjersti

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack för att du är med och tävlar hos oss på WOC med ditt underbara kort!

Kram Malin

unni's scrappeboble sa...

Aldeles nyyyydelig :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår:)

Unni
Scrapperiket

Lene sa...

Et veldig vakkert kort. Flotte farger. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene