tirsdag 21. februar 2012

White and pink

Utfodringen hos WOC denne uken er White + 1
Jeg har valgt rosa. Siden jeg ikke har noen
mønsterark som jeg syns var hvite nok så har jeg 
brukt hvit bazzil kartong som base og bazzil
hvit bling som bakgrunn. Pyntet med blomster,
seambinding og stames fra WOC nettbutikk,
brad fra papirloftet, perle pynt kjøpt 
hos papir i hjertet, swirler fra Cherry Lynn
die trykt ut i bazzil bling kartong,
glitterlim og stempel tekst fra kreativ hobby,
 som jeg var så heldig å vinne på 
utfodringen hos scrappekammeret.

Melder kortet på utfordringene hos:
wild orchid challenge Week 43 - White + 1
kreativ hobby - februar utfordring: Til en hjertevenn






4 kommentarer:

Marita sa...

Igjen et nydelig kort fra deg♥. Lekker blomsteroppsats og med blad-diesene ble det jo fantastisk flott♥.

Ønsker deg en fin Onsdag:)

Klem Marita

elsi sa...

Så lekkert :) Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥

Bibbi sa...

Lekkert og stilrent kort! Takk for at du deltar i Kreativ Hobby sin utfordring!

Stampin Mindy sa...

Gorgeous! I love the pink flowers on the white card,
Thanks for joining us at Wild Orchid Craft Challenge.

Hugs, Mindy