tirsdag 7. februar 2012

Pion design - Kjærlighet/Love

Bryllupskort fra oss til min svigersøster
og hennes mann som giftet seg på lørdag :)
jeg har meldt meg på Anonyme timeglass hos
Anonyme scrappere, første del er Valentine
eller kjærlighet + rosa eller rød som 
hovedfarge. Jeg har valgt Kjærlighet og rosa.
Melder også kortet på utfordringen hos woc.
Mønsterark fra Pion, digi stempel fra 
Mo Manning fargelagt med promarkers, blomster 
og seambinding fra WOC, perlestrå og tekster
fra Kort&Godt, dolies fra Panduro og 
swirl fra ny innkjøpt dies fra cherry lynn.

anonyme scrappere - Anonyme timeglass 2012 del 1
wild orchid challenge  - week 42 - Love is








7 kommentarer:

Synnøve sa...

Nydeligt! du har farga det fine motivet helt kjempe flott,blomsten er og fine.Likte godt kortet under her og.
klem Synnøve

Maya sa...

Utorlig flott bryllupskort!

Pia sa...

wooow super smukt kort og så flot motiv, lækre detaljer

Marita sa...

Hei:)

Et nydelig bryllupskort i delikate farger♥. Blomsteroppsatsen din er jo bare så lekker♥.

Tusen takk for hyggelige ord hos meg. Setter veldig stor pris på det♥.

Ønsker deg en fin dag videre.

Klem, Marita

Anja's KortKreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 1 av Anonyme Timeglass: Nydelig kort du har laget! Lykke til, vi gleder oss til å se hva du lager til de 3 neste utfordringene også :)
Klem fra Anja

elsi sa...

Nydelig! Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥

Pop's Cards sa...

HI sweetie this is very pretty, thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts this time, hugs pops x