mandag 22. august 2011

Oppussing av soverom

Har jo prøvd å hinte litt til mannen om at vi skal pusse opp
soverommet på nytt. 
Han har ikke vært helt enig for å si det sånn, men nå tror jeg
han er på gli :) Sånn etterhvert, ihvertfall :)
Jeg vil ha slette vegger så tror nok vi går for veggfornyer. Fondveggen
bak sengaskal males i Gustavians blå, etter inspirasjon fra Villa Von Kroghs 
nydelige hjem.Ene veggen på soverommet har panel som er malt i
 lys antikk, som vil passe perfekt til Gustaviansk blå :)
Ønsker jo sengegavelen fra IKEA, mulig en jeg kjenner skal bestille
kjøkken derfra, så kanskje jeg får slenge inn en bestilling jeg også :)
Lampen med hvit skjerm er fra IKEA, vi har to slike på soverommet
i dag som i utgangspunktet blir å passe sammen med hodegavelen
og den nye veggfargen. Men jeg ønsker jo stadig noe nytt
så jeg ser jo for meg to Kartell lamper på nattbordene...
Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte kartell lampen,
den er rett og slett nydelig!

Sengeteppet er fra HM Home  
Nattbord fra Bohus  
Bilderamme fra IKEA


Men... Om vi reiser til syden i jula, så må nok oppussingen vente litt.
Men det er greit, det er faktisk veldig godt å bruke pengene
på noe annet et oppussing og nye ting til hjemmet.
Av og til må man skjemme seg selv bort, og det
er det vi har planlagt med sydenturen :)
Oppussingen kan vi alltids ta på ny året.


Ingen kommentarer: