mandag 22. august 2011

Mer plass

Vi har fått solgt sovesofaen vi har hatt på gjesterommet
(etter kun en dag i lokalavisa :),så nå er det kun hobbyrom :)
Sofaen tok bare plass, og om noen skulle overnattet hos oss, 
så måtte vi likevel ha flyttet rundt på alt så det var like greit å selge 
sofaen og heller få litt mer plass. så nå er det kaos her inne.
Jeg prøver å få litt system i scrappe sakene mine... 
Får se hvor lenge det varer...
Jeg har kjøpt to fine tre bokser på Nille, de passet perfekt i Lack hyllene. 
Det er mulig å skrive med kritt på fremsiden av boksene. For mye 
oppbervarigsplassfår man jo ikke så på min ønskeliste står bokhylle,
hjul og hylleinnsatser fra IKEA,i Expedit serien. Hylla skal være på langt 
ikke oppreist slik bildet viser.
Men siden vi borlaaaaaaangt unna IKEA *argh* så får man heldigvis tak i slike 
hyller på andre butikker også.


Skal se om jeg får scrappet litt i kveld også. Oppdaget at jeg er fri for
hvit kartong *Krise* Men merethe, som var innom nå for å låne noen 
stempler, kunne fortelle at vår lokale bokbutikk har tatt inn Bazzill kartong. 
Jeg dit i morgen :)

Ingen kommentarer: