fredag 19. august 2011

Home sweet home

Det er fredags kveld og jeg sitter hjemme forran PC`en og 
titter innom alle bloggene jeg følger :)
Kom fra Oslo i går kveld, så i ettermiddag har jeg fått pakket 
ut og satt på en maskin med klær. Hovedstaden viste seg
fra sin beste side med sol og nydelig sommer vær.
Jeg fikk jo shoppet "litt" også :) I Bogstadveien var jeg innom  
Home&Cottage.
Der var det MYE fint, og ikke var det dyrt heller :) 
Jeg kjøpte meg meg et antikk brett til 79,-(!) 
og sink boksen til 39,-(!) Hadde det vært lov å tatt med så mye 
bagasje man ønsket på flyet (uten å betale overvekt:) 
så haddejeg kjøpt med meg mye mer... 
Så dit skal jeg tilbake en dag :)
Ellers var jeg innom HM Home sin avdeling i Bogstadveien...
Må si at jeg ble skuffet, så derfra ble det ikke kjøpt noe. 
På Zara fant jeg en jeans, som allerede er en favotitt!! I Love it! 
Mannen fikk også en bygave fra Zara man. Zara har nettbutikk for de 
som vil titte innom der. Ellers litt andre klær, bodum presskanne
kopp fra Kitchn, bursdagsgaver, barselgave og hobby saker, 
så med andre ord, kofferten var full...




Ingen kommentarer: