fredag 24. juni 2011

Ny lykt...?

Da er det fredag og helg igjen. Jeg har vært innom butikken til mamma og lånt med meg en tre lykt som jeg skal ha ute på sinkbrettet. Lykten er fin og billig,  kun 149,-, må vurdere litt før jeg bestemmer meg.
Mannen har kjøpt beis til verandaen og trappa, men været er jo bare litt ustabilt, så vi får se om det blir ny lakkert veranda i helgen. Vi valgte fargen "Svaberg", den skal være grå i fargen, så gjenstår å se om den er like fin som prøven viste. 
Jeg har et annet ute prosjekt gående, men det må mannen min hjelpe meg med, så kanskje den blir ferdig i helgen :)



Sitter og uvurderer hvilken farge jeg skal male stolen i, vurdere en lys blå farge... Kanskje Jotun Sens "Alladin" eller "Regnsky" Det er jo en del farger og velge i da...




Drømmer også om å male litt på soverommet også, vi har en kontrast vegg i fargen "Solid" fra Jotun Lady. Kunne tenkte meg og male den i"Gustaviansk blå"... Men jeg får ta et prosjekt av gangen :) mannen skal jo også være enig :)

1 kommentar:

Elisabeths idyll. sa...

Heisann Rita ;o) Så nydelig lykt ;o)) Retro rdioen min er faktisk kjøpt på Clas Ohlson, kun 399,- ;o)))

Ha en fin helg ;)
Klem Elisabeth ;)