fredag 27. mai 2011

Inne

Sink brettet som jeg kjøpte skal stå ute, men inntil været blir litt bedre har jeg plassert den på hobby rommet.
Jeg har funnet den perfekte lykten som jeg vil ha stående på brettet sammen med lavendel blomsten :)

 


Lavendel blomster står inne på spisebordet inntil videre. Planen er at den også skal ut når temperaturen stiger litt.


For en effektiv fredag det har vært. Rakk å ryjdd, tørke støv, støvsug, vaske gulv, vakse/brette klær og dra i bursdag før mannen kom hjem :) Har flyttet litt rundt på ting, så sink brettet og lavendel blomster står ikke der bildene viser. Greit å flytte rundt litt, ting blit nesten som nytt da :) Forrandring fryder.
Nå skal jeg halv sove litt forran tvèn før det er natta og ny dag i morgen :) Godt å få mannen hjem igjen ;) Dagen er ikke helt den samme uten han...

God natt!

Ingen kommentarer: