mandag 2. mai 2011

Dymo maskin

Jeg har lenge vurdert om jeg skulle bestille meg en god gammeldags ymo maskin. En slik som alle hadde før i tiden... Var innom ebay og surfet rundt, da kom jeg over denne fine dymomaskinn i ROSA (!) Den måtte jeg jo ha. Det beste mer den er at det er 3 hjul med, slik at man kan varrire skift type. Genialt! Bestilte også med noen ekstra farger på tapen.



Så nå skal jeg ta med meg dymoen min på scrappeommet og laget et konfirmasjonskort som jeg har fått bestilling på. Til en gutt... Skal vel klare den utfordringen, har kjøpt meg et digitalt KennyK stempel som jeg skal bruke :) De har så mange kule stempler å velge mellom, ikke er det dyrt heller. ca 16 kr. Som man kan bruke uendelige ganger :)
Mens kona scrapper, og prøver å tjene inn litt av alt hun kjøper, så er mannen ute å raker løv :) Flinke mannen min!

Ingen kommentarer: