fredag 15. april 2011

Påskeferie?

da er det kanskje påskeferie for mange, jeg for min del må jobbe til og med onsdag. Denne uken har fløyet avgårde. Så jeg har ikke hatt tid eller enegri til å blogge. Jeg har bla. vært på kurs i Trondheim i 2 dager. Jeg har ikke vært der siden jeg flyttet derfra for snart fire år siden. Så det var fint å være tilbake på gamle trakter igjen :) 
Etter litt interns shopping var det tid å treffe venninnene mine igjen :) Å treffe dem igjen var som om vi traff hverandre i går... Tiden hadde nesten stått stille... Var såååå trivelig å treffe dem igjen :) Vi spiste tapas på Bari, Nam..., mimret litt og snakket om alt og ngenting :) Dessverre gikk timene altfor fort, men håper vi treffes igjen om ikke så lenge :)
Jeg fikk jo selvfølgelig shoppet litt, klær til meg selv, bygave til mannen og litt nips til hjemmet :) Jeg legger ut bilder etterhvert at mine sise innkjøp.

Har ikke vært innom blogglandia på en uke så jeg sitter nå og oppdaterer meg hva som har skjedd den siste uken :) Dere har så fine blogger alle sammen, så det er en fryd å følge med på bloggene deres :)

 Våren er i full anmasj her oppe, så snøen smelter i rekordfart... Det er deilig å vite at det går mot lysere og varmere tider :)



Ønsker alle en fin helg!

Ingen kommentarer: