mandag 14. mars 2011

Sengegavl

jeg tror jeg har klart å overtale min snille snille mannen om at vi trenger en ny sengegavl :) Han har laget en før etter ønske fra meg, men denne vil jeg nå bytte ut. Så da sitter jeg på nett å surfer litt rundt etter gode ideer. Er litt usikker på om jeg vil ha en med stoff eller i "tre". *tenke, tenke* Har fått streng beskjed om at det blir ikke noe før våren. Så da har jeg jo ennå litt tid å tenke på :) Snille mannen min, hva gjør ikke han for å glede kona :) *elsker deg*
Her er bilder av noen fine gavler som jeg har funnet på nett:


Liker denne typen hodegavl, men det spørs om man klarer å lage en like fin selv...
Hvorfor ikke bruke en gammel dør...? Kjempe fint! :)

Hvorfor ikke bruke en palle eller flere. Litt for rustik for meg kanskje, men en kjempe god idè.

Eller rett å slett denne enkle hodegavlen fra IKEA. Tror kanskje det er denne stilen jeg vil gå for

 Nei, jeg får gå i tenke boksen igjen...

Nå skal jeg nyte resten av kvelden forran tven. Top Model begynner nå ser jeg.


NYT KVELDEN!

Ingen kommentarer: