torsdag 17. februar 2011

I dag

har jeg vært i Karasjok i forbindelse med jobben... der var det intet mindre enn - 39 grader ved ankomst.... brrrr.... 
Fikk tid å dra innom noen butikker, der fant jeg dette:




  denne fine telysestaken :) 


Og dette fine hjerte (huff, dårlig bilde) 


Begge ble plassert i gangen inntil videre :) 

Så fikk jeg pakke i posten i dag fra Hobbykroken:



Ark, kartong, swirl, crackle paint, papirposer, stempel pute og pynt.

Venter fortsatt på Magnolia diesen... Kanskje den kommer i morgen :)

Har tatt helge vasken så nå skal jeg slappe av resten av kvelden :)









1 kommentar:

Liss sa...

Velkommen inn i bloggeverden. :-) Har brukt en stund på å lese meg gjennom det du hadde lagt ut. Du har laga masse fine kort, e så imponert over kor kreativ dokker e. :-) Ser du e opptatt av interiør og vintage stilen. På Oslo city har dem en veldig fin butikk med masse fint. Dem har både hjemmeside og facebookprofil: http://www.akazia.no/index.htm. Æ kjøpte meg blant anna en kjempefin teboks der før jul. :-) Ha en fin helg!