fredag 18. februar 2011

Endelig fredag

jeg er hjemme å slapper av med blogg, nettsurfing og tv :) Mannen spiller gitar og synger.... Vakkert... Han er så flink :) Skikkelig hverdags luksus med privat konsert :) 

Fikk varen jeg har bestilt fra papirplaneten i dag 
 Fine Magnolia diesene :) De var større enn jeg trodde, men fine likevel. Gleder meg til  bruke dem.

   
Så noen nye gratulerer med dagen stempler, de jeg har synes jeg er litt feminine, så passer ikke så godt til gutt/herre kort (alltid en unnskyldning til å kjøpe noe nytt :) 
Velkommen til verden og dåp stempel ble også lagt i handlekurven.
Vi skal være faddere denne helgen, har ikke laget kortet ennå, så det må gjøres i morgen.
 Begynnte på et kort her om dagen, men det har blitt liggende halv ferdig, så det må også gjøres ferdig.

Nå skal jeg kose meg med nyeste Kamille, som kom i posten i går :)
Det er deilig med helg! Ha en fin fredags kveld!

2 kommentarer:

edel sa...

Hei,
Kan tenke meg at gubben din synger andre sanger hjemme enn det æ hører om dagen,han e en liten sangfugl. Må innrømme at æ e glad min mann ikke synger,han prøvde men da lurte vi på ka han sa.....
Så masse fint du lager i kort, vet kor æ skal bestille kort fremover nå.
Er det i orden at æ legger deg til på min bloggliste?
Dokker får ha en fin helg.
Edel

Merethe sa...

Så mye fint du har kjøpt! Jeg kjenner at det er kjedelig med kjøpestopp...