tirsdag 22. februar 2011

alene hjemme

Har vært hos mamma å dem å spist fersk tosk, Nam... :) Mens mannen er å trener har jeg tid å blogge litt. Har flyttet rundt litt på ting her hjemme.



Pengetreet jeg fikk i bursdagsgave har fått en ny vase, så den står litt stødigere. 
 Her kunne jeg tenkt meg Kartell lampen jeg har vist tidligere.
 
De kommer i flere farger, jeg ønsker den som er helt blank. Mamma har ikke fått den inn på butikken ennå, men jeg tror nok jeg må ta en slik med på hjemlån når de kommer. Overbevise mannen om at den er fantastisk fin :)


 Hjertet jeg kjøpte i Karasjok forrige uke er flytte fra gangen til stuen. Skal til Karasjok igjen om 1,5 uke så da tror jeg nok at jeg må kjøpe et slikt hjerte i en størrelse større.


Nye lysestaker i glass er kommet på plass på stuebordet sammen med denne fine engelen. Har hatt den i mange år og synes fortsatt den er like fin som da jeg fikk den :)



Ingen kommentarer: