lørdag 25. juni 2016

DT - Kreativ Scrapping - inspirasjon

Hei og god lørdag :)
 
Når dette innlegget publiseres sitter jeg på flyet
 til Kypros og er klar for 2 uker i varmen :)
Siden det er sommer og tema for
Sommer og sol så har jeg laget et litt sommerlig
 kort som inspirasjon.
 
Det ble et rundt kort denne gangen, en liten forandring
til mine 15x15 kort ;) Synes dette motivet fra Magnolia er så
nydelig, fra kolleksjonen - Spescial momement - Tripping flower Tilda.
Jeg fargelegger med Promarkers og flexmarkers. Mønsterarket
Basics - Anno 1943. Bak motivet har jeg brukt dies
 fra Cheery Lynn - french-pastry-doily. Bladene er fra
Blomstene har jeg laget av dies fra
krøllet disse og satt på "støvbærere". Kant dies fra
Små tekster fra papirdesign - Ord til deg.
Ellers pyntet med perlebånd, blonde
 
 





 
Med dette tar bloggen ferie og jeg ønsker alle
en riktig god sommer :)
 
-Rita-

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Et fint kort i fine farger og et fint fargelagt motiv, omkranset av fine blomster og detaljer:)
Ønsker deg en super ferie:)
Clemzy Karin D