mandag 23. mai 2016

"gratulerer"

God kveld :)

Dagens andre innlegg… what? hehe :) Jeg er jo tidenes
dårligste blogger om dagen, men kjenner jeg trenger en 
pause, så det kommer et og annet kort på bloggen når jeg
kjenner orken til å blogge.
Her er motivet jeg fargela i forrige innlegg. Kortet er en
papirpose med manila tag som skrivefelt.
Mønsterarkene er fra Maja design.


Blomster fra WOC. Papirsugerør fra ebay,
swirl fra Magnolia dies.


Close up - Fargelagt med Pro og flexmarkers.
Små tekster fra Papirdesign.


Sløyfa fra Marianne design har jeg vært så heldig å vinne.
Ny favoritt, denne er allerede kommet på flere kort :)



Melder denne inn på utfordringene hos:

Ha en fin kveld :)


6 kommentarer:

Ane sa...

nydelig kort!! og kjempe kjekt med en farge tutorial på promarkers og flexmarkers. den sløyfe die er lagt i min handlekurv ;)
Ha en fin dag!
Ane :)

Veronique sa...

For et nydelig kort, Rita.

Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Card and Scrap. DT Veronique

Maria Nicotra Tinyworks sa...

Than you for joining for at us Simply Magnolia
DT Maria

Unni A sa...

Nydelig kort! Det er ikke bare du som er "tidenes dårligste blogger"! Jeg er ikke så aktiv jeg heller, hverken i min egen blogg eller på å besøke andres blogger. Tiden går bare fra meg :( Men når jeg først kommer meg ut i bloggverden og ser alt det nydelige og flotte som lages, koser jeg meg skikkelig og suger til meg gode ideer og får masse inspirasjon :)
Men om du ikke blogger så mye, så er vel det viktigste at du koser deg med å lage kort! Og det håper jeg du gjør? :)
klem Unni

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefint kort i flotte farger. Så vakkert farget hun Tilda. Kjempefint med oppskrift på farging , koste meg med den . Selv om jeg maler motivet mitt . Klem Synnøve

Kreativelena sa...

Nydelig kort, og så utrolig gjennomført fra utsiden til innsiden..
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb.