torsdag 18. desember 2014

Christmas lantern Marci

Hei hei :)

Dagene går så utrolig fort, jeg henger nesten ikke med...
Julekortene er ferdiglaget og sendt så da kan jeg vise frem
noe annet enn jul. Et vinterkort til Emilie som fyller år
i januar med mønsterark fra Maja design.




Blomster fra WOC og Storyteller. Doily kant dies
fra Tim Holtz. tekst fra Kort&Godt.



So wrapped lovely doohickeys fra Magnolia.


Snøkrystall og blad - Rose leaf - dies fra Magnolia.
Perle pynt fra Kort&Godt.




Nydelige Marci er fargelagt med Promarkers.
Synes disse motivene er så utrolig fine
og lette å fargelegge :)
Glitterlim på sløyfa :)


Innside med tekst fra Kaisercrafts.

I kveld er det bursdagsfeiring, jeg fyller år :) 
Ikke så gøy å bli eldre, men så gøy med gaver og besøk :)

Melder denne inn på utfordringene hos:

sentimentalsundays #237 - Anything goes
i love promarkers #250 - Anything goes
simon says stampblog Winter inspiration

Ha en fin dag videre ;)

Klem Rita

3 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Et dekorativt og lekkert bursdagskort du har laget:)
Gratulerer så masse med gårsdagen:)
Jeg er ikke ferdig med all juleproduksjon enda. Men det er for de at jeg hele tiden lager meg nye prosjekter;) Jeg fant plutselig ut at jeg skulle lage årskalendere til mine 4 søsken. Og det tar jo sin tid. Har 3 igjen å lage. Og i natt kom jeg på at jeg ville lage kvikklunsj kort til mine 4 tantebarn. Og ja da, jeg satte i gang;) Hjeeelp alt dette skal være ferdig i dag;) En får ta natten til hjelp tror jeg.
Ønsker deg en fin og kreativ helg:)
Clemzy Karin D

Lizzies sa...

Fantastic card, thank you for playing along on this weeks I love promarkers challenge. Good Luck

Caryn sa...

This is stunning - so detailed - a very special card indeed.
Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge and I hope you have a very merry Christmas and a happy new year.
Hugs,
Caryn xxx