torsdag 31. juli 2014

Converse

Hei dere :)
Da er hverdagen etter ferien godt i gang og
det betyr mer tid til å blogge og ikke mist tid til
 å lage nye kort :) Det ble laget et nytt kort i går,
det kommer i et senere innlegg. Min yngste
svigerbror fylte år forrige uke, her er kortet jeg
laget til han.Siden svigersøster hadde lånt alle
diesene og bursdagsstemplene mine så ble det
et kort uten dies og stempler, men hva gjør vel
det når man har dymo :) Jeg ble godt fornøyd :)
Bildet har jeg tatt selv av mine nye converse sko :)
Jeg har brukt mønsterark fra Maja design :)



Bølepapp, hamp, stickers, osteklut og
stjerner punchet ut med MS punch.


Manila tag #10 er satt inni papirposen som
skrivefelt.


Sugerørene har jeg kjøpt på ebay, 25 stk
for 9 kr :) Det er faktisk helt grei pris :)




Melder denne inn på utfordringene hos:
inky chicks #34 - happy Birthday
crafting at the weekend #4 - ANything goes
simon says stampblog Anything goes

Fin dag!

Klem Rita

4 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Sååå knallstilig dette kortet er.
Veldig lurt å ta bilde av egne sko,får det akkurat slik du vil ha det. Bildet er veldig stilig :)

Klem fra Kjersti

Åse-May sa...

Kanon....:)

Sivic sa...

Flott kort!
Det er ikke alltid nødvendig med stempler og dieser :)
Bildet av de nye skoene dine var også flott.
Husker vi brukte slike tøysko i ungdommen min, det var nesten et must :)
Klem

debby4000 sa...

Oh this is fabulous and love all details, perfect for a teenager.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby